Blog

Kreatyna – działanie, właściwości, efekty, rodzaje. Wszystko, co musisz wiedzieć o najpopularniejszym suplemencie dla sportowców

Kreatyna – działanie, właściwości, efekty, rodzaje. Wszystko, co musisz wiedzieć o najpopularniejszym suplemencie dla sportowców
Zastanawiasz się nad suplementacją kreatyny, ale nie wiesz, jak działa ta substancja, jak ją przyjmować i jakich efektów się po niej spodziewać? Przeczytaj artykuł i poznaj najważniejsze informacje na temat tego najpopularniejszego suplementu diety.

Przeczytaj więcej

Czy BCAA brać przed, czy po treningu?

Czy BCAA brać przed, czy po treningu?Niski procent tkanki tłuszczowej, płaski brzuch i piękna rzeźba mięśniowa to marzenie niemal każdego.
Przeczytaj więcej

Gainer czy białko - co lepsze na masę?

Gainer czy białko - co lepsze na masę?Ciężki trening to klucz do budowania wymarzonej sylwetki.
Przeczytaj więcej

L-glutamin / glutamina

L-glutamin / glutaminaProces budowania wymarzonej sylwetki jest złożony i dość skomplikowany. Żeby móc cieszyć się efektami, należy zadbać o wiele czynników.
Przeczytaj więcej

Aminokwasy glukogenne i ketogenne

Aminokwasy glukogenne i ketogenneO tym, że podaż białka jest niezwykle ważna przy sportach siłowych, wie chyba każdy. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, jakie pełnią one funkcje.
Przeczytaj więcej

Kazeina (casein)

Kazeina (casein)Katabolizm mięśniowy to zjawisko, którego obawia się zarówno profesjonalny kulturysta, jak i amator ćwiczący, by poprawić swoją sylwetkę.
Przeczytaj więcej

W jaki sposób podnieść poziom testosteronu?

W jaki sposób podnieść poziom testosteronu?
Dowiedz się, czym jest i jak działa testosteron oraz przede wszystkim jak podnieść jego poziom w organizmie w razie ewentualnych niedoborów. Utrzymanie odpowiedniego stężenia tego hormonu ma istotne znaczenie w kontekście zdrowia – również psychicznego.

Przeczytaj więcej

Jakie najlepsze tabletki na wzrost testosteronu?

Jakie najlepsze tabletki na wzrost testosteronu?
Hormon ten kojarzony jest głównie z męską sprawnością seksualną, ale tak naprawdę testosteron kontroluje i odpowiada za wiele procesów odbywających się w organizmie. Jego właściwe stężenie we krwi jest bardzo istotne dla sportowców, głównie dla panów, ale także pań. Takie czynniki jak stres, brak snu, przemęczenie, niewłaściwa dieta i wiele innych mogą prowadzić do zaburzenia jego produkcji. Pojawia się wtedy niedobór, który daje różnorodne, nieprzyjemne objawy. Warto wówczas sięgnąć po tabletki testosteronowe. Sprawdź, jak przejawia się niski poziom tego hormonu i jakie produkty pomogą zwalczyć problem. 

Przeczytaj więcej

WPC 80 – skład, działanie, dawkowanie

WPC 80 – skład, działanie, dawkowanie
Regularny trening i odpowiednia dieta to podstawowe elementy warunkujące poprawę sylwetki. Często jednak nie wystarczają. Dlaczego? Możliwość rozbudowy masy mięśniowej podyktowana jest wieloma czynnikami. Głównym z nich jest właściwa podaż białka. Szacuje się, że należy spożywać 1,4-2 g na kilogram masy ciała (niekiedy może to być powyżej 2 g). W przypadku osób ważących więcej niż 80 kg zapotrzebowanie na proteiny trudno zatem zaspokoić z posiłków.

Przeczytaj więcej

HMB – po co, na co pozwala?

HMB – po co, na co pozwala?
Odpowiednio dobrane suplementy i odżywki zwiększają energię i pomagają zregenerować organizm po intensywnym treningu. Jeśli zastanawiasz się, czym jest HMB w płynie lub kapsułkach, koniecznie przeczytaj poniższy artykuł. Przedstawiamy w nim najważniejsze informacje dotyczące jego właściwości i skuteczności. Rozwiewamy wszelkie wątpliwości dotyczące ewentualnych skutków ubocznych oraz wskazujemy grupy osób, które powinny zainteresować się jego suplementacją.
 

Przeczytaj więcej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel