Blog

Jabłczan kreatyny – działanie, dawkowanie, opinie, skutki uboczne

Jabłczan kreatyny – działanie, dawkowanie, opinie, skutki uboczne
Jabłczan jest jedną z dostępnych w sprzedaży form kreatyny, która pod pewnymi względami różni się od podstawowej, czyli monohydratu. Jeżeli zastanawiasz się nad jego suplementacją, przeczytaj artykuł i poznaj najważniejsze informacje na temat tej substancji.

Przeczytaj więcej

Monohydrat kreatyny – działanie, dawkowanie i efekty

Monohydrat kreatyny – działanie, dawkowanie i efekty
Monohydrat to najprostsza, najpopularniejsza i zarazem najtańsza forma kreatyny. Jeżeli zastanawiasz się nad jej suplementacją i nie wiesz, czy warto ją zamówić, wszystkie najważniejsze informacje na jej temat poznasz dzięki lekturze tego artykułu.

Przeczytaj więcej

Kwas hydroksycytrynowy HCA – charakterystyka, stosowanie

Kwas hydroksycytrynowy HCA – charakterystyka, stosowanie
Kwas hydroksycytrynowy (HCA) to substancja znana z właściwości odchudzających, którą poleca się osobom chcącym zrzucić zbędne kilogramy. Czy warto ją stosować? Jak działa i jakie korzyści można dzięki niej odnieść? Przeczytaj artykuł i dowiedz się już teraz!
 

Przeczytaj więcej

Kreatyna – działanie, właściwości, efekty, rodzaje. Wszystko, co musisz wiedzieć o najpopularniejszym suplemencie dla sportowców

Kreatyna – działanie, właściwości, efekty, rodzaje. Wszystko, co musisz wiedzieć o najpopularniejszym suplemencie dla sportowców
Zastanawiasz się nad suplementacją kreatyny, ale nie wiesz, jak działa ta substancja, jak ją przyjmować i jakich efektów się po niej spodziewać? Przeczytaj artykuł i poznaj najważniejsze informacje na temat tego najpopularniejszego suplementu diety.

Przeczytaj więcej

Czy BCAA brać przed, czy po treningu?

Czy BCAA brać przed, czy po treningu?Niski procent tkanki tłuszczowej, płaski brzuch i piękna rzeźba mięśniowa to marzenie niemal każdego.
Przeczytaj więcej

Gainer czy białko - co lepsze na masę?

Gainer czy białko - co lepsze na masę?Ciężki trening to klucz do budowania wymarzonej sylwetki.
Przeczytaj więcej

L-glutamin / glutamina

L-glutamin / glutaminaProces budowania wymarzonej sylwetki jest złożony i dość skomplikowany. Żeby móc cieszyć się efektami, należy zadbać o wiele czynników.
Przeczytaj więcej

Aminokwasy glukogenne i ketogenne

Aminokwasy glukogenne i ketogenneO tym, że podaż białka jest niezwykle ważna przy sportach siłowych, wie chyba każdy. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, jakie pełnią one funkcje.
Przeczytaj więcej

Kazeina (casein)

Kazeina (casein)Katabolizm mięśniowy to zjawisko, którego obawia się zarówno profesjonalny kulturysta, jak i amator ćwiczący, by poprawić swoją sylwetkę.
Przeczytaj więcej

W jaki sposób podnieść poziom testosteronu?

W jaki sposób podnieść poziom testosteronu?
Dowiedz się, czym jest i jak działa testosteron oraz przede wszystkim jak podnieść jego poziom w organizmie w razie ewentualnych niedoborów. Utrzymanie odpowiedniego stężenia tego hormonu ma istotne znaczenie w kontekście zdrowia – również psychicznego.

Przeczytaj więcej

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel